اهورااهورا، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

اهورا , عشق مامان

زندگی زیباست

14اردیبهشت

1398/2/14 0:17
نویسنده : مامان الناز
120 بازدید
اشتراک گذاری
E. Ena:
عزیز دلم . امروز هم گذشت و تو داری کم کم جون میگیری.
امروز با مهناز یهوسر دراومدم بیرون ولی با استرس زیاد. ، نمیدونم چرا اینقدر ضعیف شدم ولی همچنان دارم با خودم میجنگم و این استرس رو که ممکنه تو هم ضعیف باشی از خودم دور میکنم ، قربون شکل ماه تو که میدونم تو قوی هستی ، منم قول میزم مبارزه کنم و تو یه پسر سالم قوی و جوندار و پر قدرت باشی و شیرمن اونقدر عالی و قویت بکنه که نگو و نپرس

الان مثل یه مرد کنارم خوابیدی و ایل ای هم اتاق بغلی با خاله، وای ایل ای داره دندون درنیاره و خیلی بیتابی میکنه و....

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 اردیبهشت 98 2:21
خیلی شبیه نوزادی نوه منه خدا حفظش کنه