اهورااهورا، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

اهورا , عشق مامان

زندگی زیباست

مرد کوچک

1398/2/27 0:04
نویسنده : مامان الناز
130 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مرد کوچیک،الان یازده شبه،اومدم کنارت بخوابم دیدم مثل فرشته ها خوابیدی،امروز تو برای رشد به من نیاز داری، و یه روز من برای مراقبت به تو نیاز پیدا خواهم کرد،

پسر عزیزم ، هنوز روال عادی زندگیمو پیدا نکردم، هنوز ساعات خواب و بیزاری تو تنظیم نیست،هنوز وقتی بیداری زیاد من نمیتونم به کارهام برسم و کنارت میمونم، به هلیای عزیزم نمیتونم برسم ،الهی قربونش برم ، تا میاد یه کم باهات بازی کنه ،درسته یه چند دیقه ای بازی میکنی،لبخند میزنی و دهانت رو باز میکنی و صدا درمیاری ولی زود خسته میشی وگریه میکنی یاشیر میخوای یا وقت خوابته و هلیا هم کلافه میشه... ولی یه روز یه مرد بزرگ میشی و مثل یه کوه پشت خواهرت میمونی و همدیگرو تو زندگی حمایت میکنید .

حتی در نبود من و پدرت ...

دوستون دارم ...





پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
27 اردیبهشت 98 0:11
چقدر نازه
مامان صدرامامان صدرا
27 اردیبهشت 98 15:14
😍😍😍