اهورااهورا، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

اهورا , عشق مامان

زندگی زیباست

تولد آنا مینا

1398/4/5 0:10
نویسنده : مامان الناز
162 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر عزیزم ، یه ماه میشه که به وبلاگت نیومدم چون خیلی درگیر تو هستم ، نه اینکه فکر کنی خدای نکرده مریضی چیزی هستیا ! نه ! همینطوری از صبح تا شبم با تو پر شده و مشغول تنظیم عادتهای خواب وبیداری وساعات شیر خوردن تو و وووواز همه بیشتر نگهداری از تو در زمانهای بیداریت هستم که بیشتر اوقات بغلم هستی و ده هفته ای هست که تو بغل مینشونمت .

من قربون قد وبالای تو برم ،وزن سه ماهگیت ۶کیلو وقدت۶۲ بود.

دو سه روزی هست که با صدای بلند اصوات خیلی زیبا و دلنشین درمیاری .مخصوصا دقایق اخر شیر خوردن که با هم حسابی اختلاط میکنیم و من غش میکنم .

امروز هم تولدت انا مینا بود .تو هم رو پشتت خوابیده با لگد کمرت رو از زمین بلند میکردی و خودت رو عقب حل میدادی !،چند بار سرت از بالش کلی بیرون افتاد.

من برای تولد انا کارت حافظه موبایل ۱۶گیگ خریدم و امین هم براش یه انگشتر نقره خوشگل خرید .



پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
5 تیر 98 20:24
خدا حفظشون کنه
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
6 تیر 98 7:02
تولدشون مبارک باشه