اهورااهورا، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

اهورا , عشق مامان

زندگی زیباست

شروع روزهای کاری

1398/6/28 0:24
نویسنده : مامان الناز
153 بازدید
اشتراک گذاری
پسر عزیزم بعد از ۶ماه و اندی مرخصی زایمان 98/6/24 یکشنبه صبح رفتم سرکار.

بین خواب وبیداری بودم.

دلنگران اشفته ولی تو ظاهر چیزی نشون نمیدادم ، پرستارت خانم زارعی از اول ماه مهر میاد و پدر و خواهرت از یکشنبه تا امروز تو رو تو خونه نگهداشتن.

البته دوربین گذاشتیم تو خونه.ولی خوب سخت بود برام ولی چون کارمند هستم باید تحمل این شرایط رو میداشتم.

دوست دارم اهورای عزیزم و مطمئنم که همه چیز خوب پیش میره .

زندگی تو جریانه ولی صبر ما ادمها کم.
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
28 شهریور 98 2:08
منم مهر باید برم سرکار کاملا احساستو درک میکنم🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:34
🤗