اهورااهورا، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

اهورا , عشق مامان

زندگی زیباست

مرخصی نه ماه

1398/8/8 10:29
نویسنده : مامان الناز
127 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام

اهورای منو، ۲۸ شهریور دیوانوعدالت اداری ، رای هیات عمومی ، برای مرخصی نه ماهرصادر کرد ، و من قرارشده هفته ای دو روز برم سرکار ، درسته تا الان که یه ماهش گذشته ، هر روز با حرف جدیدی اذیتم میکنن ولی من از حقم نگذشتم ، و بیشتر کنار تو هستم.

عشق من ،پسر عزیز من، تو الان کامل چهار دست و پا میری، صداهای زیادی درمیاری، از هر جا که دستت برسه نگه میداری وایمیستی، وقتی پیش خاله افسانه هستی شیر خشک میخوری و وقتی خودم هستم شیر خودم،

غذا میخوری ماست رو خیلی دوست داری، اب مرغ ماهیچه با سیب زمینی برنج سوپ کباب و....

بابا امین هم که میره رشت و میاد ، خیلی درگیر کار هستش ، هر روز تماس تصویری میگیریم ما رو میبینه ،

خواهرت هم عاشقته ، سرش شلوغه

کلاس سنتور ، کلاس زبان ، درس مدرسه

البتته گاهی هم حسودی میکنه منتها همش بهش توضیح میدم که تو کوچیک هستی و به ما نیاز داری .





پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


9 آبان 98 10:18
چه پسر خوشگلی💗💗💗 خدا حفظش کنه💞💞💞چه اسم خوشگلی هم داره💚💚چه اجی هنرمندی هم داره که سنتور و زبان میره😘😘😘بزنم به تخته چشم نخورن💗  

9 آبان 98 10:19
چه پسر خوشگلی💗💗💗 خدا حفظش کنه💞💞💞چه اسم خوشگلی هم داره💚💚